روشهای درمان آبسه مقعد در بارداری
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
روشهای درمان آبسه مقعد در بارداری
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی مغز / حافظه -130-روشهای درمان آبسه مقعد در بارداری

تعداد بازدید : 26
نویسنده پیام
nyushagholami آفلاین


ارسال‌ها : 354
عضويت : 14 /5 /1399
محل زندگي : tehran
سن : 22
روشهای درمان آبسه مقعد در بارداری
درمان آبسه مقعدی در دوران بارداری نیازمند تشخیص دقیق محل توده برای اطمینان از ایمنی مادر و جنین است. برخی از روش های درمانی که ممکن است برای آبسه مقعدی در زنان باردار ایمن بوده و استفاده شوند عبارتند از:
۱٫ آنتی بیوتیک ها

در مواردی که آبسه کوچک است و علائم شدیدی ایجاد نمی کند، ممکن است آنتی بیوتیک برای کمک به مبارزه با عفونت تجویز شود. استفاده از آنتی بیوتیک هایی که برای استفاده در دوران بارداری بی خطر هستند، ضروری است تا از هر گونه آسیب احتمالی برای جنین جلوگیری شود.
۲٫ برش و درناژ

برای آبسه های بزرگتر یا شدیدتر، ممکن است پزشک نیاز به انجام یک عمل جراحی جزئی برای تخلیه چرک از آبسه داشته باشد. این روش معمولاً تحت بی‌ حسی موضعی انجام می‌شود و می‌تواند درد را تسکین دهد و باعث بهبودی شود.
۳٫ حمام سیتز گرم

چند بار در روز حمام نشستن آب گرم می تواند به کاهش درد و التهاب مرتبط با آبسه مقعدی کمک کند. حمام سیتز شامل نشستن در آب گرم برای حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است و می تواند به تخلیه آبسه کمک کند.
۴٫ مدیریت درد

jarahlaser.com داروهای مسکن بدون نسخه که برای استفاده در دوران بارداری بی خطر هستند، مانند استامینوفن، ممکن است برای کمک به مدیریت درد و ناراحتی مرتبط با این توده مقعدی توصیه شود.
۵٫ تغییرات رژیم غذایی

افزایش مصرف فیبر و هیدراته ماندن می تواند به جلوگیری از یبوست و کاهش فشار در حین حرکات روده کمک کند، که می تواند آبسه مقعدی را تشدید کند. پیش از انجام هر روش درمانی حتما با متخصص زنانی که زیر نظر ایشان هستید، امنیت روش درمان را برای خود و جنین دلبندتان در میان بگذارید.

دوشنبه 14 اسفند 1402 - 13:51
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ