تفاوت زگیل تناسلی با تگ پوستی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
تفاوت زگیل تناسلی با تگ پوستی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی میخچه (زگیل) -171تفاوت زگیل تناسلی با تگ پوستی

تعداد بازدید : 55
نویسنده پیام
novin70 آفلاین


ارسال‌ها : 230
عضويت : 20 /1 /1398
تشکر ها: 3
تفاوت زگیل تناسلی با تگ پوستی
اسکین تگ یا تگ پوستی با زگیل تناسلی کاملا مشابه یکدیگر هستند. اسکین تگ به صورت تکی ظاهر می شود و حالت خوشه ای ندارد. حالت آویزانی دارند و هنگام لمس روی پوست بدن، به دلیل بافت نرمی که دارند حرکت می کنند. گاهی اوقات این ضایعات پوستی را با خال و زگیل اشتباه می گیرند.
تصویر: https://ijmarket.com/blog/wp-content/uploads/2023/11/3.jpg
تفاوت زگیل تناسلی با هموروئید
هموروئیدها بالشتک های طبیعی و نرمی هستند که به دفع مدفوع در بدن کمک می کنند. زمانی که این بالشتک ها دچار عارضه شوند، فرد به هموروئید مبتلا می شود. هموروئید به راحتی با دارودرمانی، رعایت بهداشت و درمان های خانگی درمان می شود.
ایجی مارکت:
هموروئید خطرناک نیست اما زگیل تناسلی در صورت عدم درمان به موقع، می تواند تبدیل به سرطان دهانه رحم یا واژن شود.
بیشتر بخوانید:
آیا زگیل تناسلی قابل درمان است؟
به نقل از وب سایت : برای بهبود علائم زگیل تناسلی مانند سایر عارضه های ناحیه تناسلی راه های درمانی بسیاری وجود دارد. تمام زگیل های تناسلی غیر از نوع 6 و 11 آن قابل درمان هستند. کسانی که به این دو نوع زگیل مبتلا هستند به هیچ عنوان درمان نمی شوند، تنها با مصرف دارو و سایر روش های درمانی می توانند شکل ظاهری عارضه را برطرف کنند. نباید با روش های خانگی و سنتی زگیل تناسلی را برطرف کنید. بهتر است از روش های درمانی که پزشکان آن را تایید می کنند استفاده کنید.
درمان با لیزر
از این روش درمانی زمانی استفاده می شود که تعداد زگیل های تناسلی زیاد باشد و هیچ درمانی روی زگیل های تناسلی تاثیرگذار نباشد. لیزردرمانی در بیمارستان و با بیهوشی کامل انجام می شود.
دارودرمانی
یکی دیگر از روش های درمان قطعی، دارودرمانی است. استفاده از دارو و پمادهای موضعی می تواند نتیجه خوبی در از بین رفتن زگیل  تناسلی داشته باشد. معمولا از این داروها باید دو تا سه بار در هفته استفاده کنید. به دلیل ترکیبات شیمیایی که دارند، استفاده از آن ها در زمان بارداری ممنوع است.
بیشتر بخوانید:
کرایوتراپی
در این روش پزشک سعی می کند تا در چندین جلسه، زگیل تناسلی را با استفاده از یخ یا نیتروژن مایع خشک کند.
این روش در مقایسه با سایر روش ها بازده بسیار بالا و هزینه کمی دارد. از این رو یکی از رایج ترین روش های درمان زگیل تناسلی است، شاید بعد از جلسه اول کمی احساس خارش و سوزش کنید. این عوارض طبیعی هستند و بعد از مدت زمان کوتاهی بهبود می یابند.
نحوه تشخیص ویروس HPV چگونه است؟
در مقاله ای از سایت می خوانیم: هیچ آزمایشی برای تشخیص “وضعیت HPV” یک فرد وجود ندارد. همچنین، هیچ آزمایش HPV تایید شده ای برای یافتن HPV در دهان یا گلو وجود ندارد. تست های HPV وجود دارد که می تواند سرطان دهانه رحم را غربالگری کند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی فقط از این آزمایش ها برای غربالگری زنان 30 ساله و بالاتر استفاده می کنند. تست HPV برای غربالگری مردان، نوجوانان یا زنان زیر 30 سال توصیه نمی شود. اکثر افراد مبتلا به HPV نمی دانند که به این عفونت مبتلا هستند. آنها هرگز علائم یا مشکلات سلامتی را بروز نمی دهند. برخی از افراد با ابتلا به زگیل تناسلی متوجه می شوند که HPV دارند. زنان ممکن است زمانی که نتیجه غیرطبیعی تست پاپ (در طول غربالگری سرطان دهانه رحم) دریافت کنند، متوجه شوند که به HPV مبتلا هستند. برخی دیگر ممکن است زمانی متوجه شوند که دچار مشکلات جدی تری از HPV مانند سرطان شده باشند.

امضای کاربر : پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر
vanaklaser
دوشنبه 18 دی 1402 - 19:36
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ