لمینت و کامپوزیت
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
لمینت و کامپوزیت
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی درد دندان-61لمینت و کامپوزیت

تعداد بازدید : 77
نویسنده پیام
drfarokhnejad1400 آفلاین


ارسال‌ها : 10
عضويت : 1 /10 /1401
لمینت و کامپوزیت
لمینت و کامپوزیت: لمینت به معنای پوسته، لمینت دندان به معنای پوسته نازکی از مواد است که برای تغییر شکل، اندازه، رنگ دندان ها استفاده می شود. این موارد توسط مراجعه کنندگان قابل سفارشی سازی می باشد، یعنی اندازه، رنگ و شکل دندان ها توسط مراجعه کننده به دلخواه و با مشورت پزشک قابل انتخاب است و لمینت به معنای سفیدی بیش از حد دندان ها نیست، بلکه رنگ لمینت توسط خود مشتریان انتخاب می شود. افراد جامعه لمینت را فقط لمینت سرامیکی می دانند. انواع لمینت ها در زیر توضیح داده شده است. دندان چیست؟برای دریافت مشاوره از بهترین دکتر لمینت دندان در تهران اینجا کلیک کنیدانواع لمینتدو نوع لمینت وجود دارد. لمینت کامپوزیت و لمینت سرامیکی. افراد جامعه به لمینت کامپوزیت کامپوزیت و لمینت سرامیکی می گویند. در این متن برای درک بیشتر مردم خود، طبق تصور افراد جامعه از این قاعده پیروی می کنیم.چند نوع لمینت (لمینت سرامیکی) وجود دارد:


  • لمینت فلدسپات: نیاز به ماشینکاری بیشتری دارد و تقریبا قدیمی است (دلیل ترس مردم از لمینت این نوع لمینت این است که قبلاً رایج بوده است)



    • لمینت EMAX: نیاز به ماشینکاری کمتر و نسل جدید لمینت دارد و مقاومت بالایی دارد.



      • لمینت های لمینت: به لمینت های بدون تراش، لامپ می گویند.

      • مراحل لمینت دنداندر یک جلسه تمام دندان ها قالب گیری می شود و در جلسه بعد تمامی لمینت ها تحویل داده می شود. در واقع دو جلسه برای لمینیت کل فک بالا و پایین کافی است. فاصله بین جلسه اول و دوم بسته به آزمایشگاه دندانپزشک شما یک تا چند روز است. با این حال توصیه می شود چند روز برای لمینیت صبر کنید زیرا آزمایشگاه زمان بیشتری برای شکل گیری خواهد داشت.تراشیدن دندان برای لمینتبرش لمینت دندان بستگی به تکنیک لمینت و نحوه لمینت دندان دارد و بسیار کمتر از تکنیک های قبلی (لمینت تاشو فضایی یکی از تکنیک های قبلی است) و تا نیم میلی متر (لمینت تماسی لنزیا ایمکس) و گاهی کاملاً بدون. برش دادن. (روشن ها). اگر از تکنیک لنز تماسی یا ایمکس یا لومینایر استفاده می کنید، اکثر مراجعین شما و اطرافیانشان متوجه تراشیدن دندان های خود نمی شوند.




شنبه 20 اسفند 1401 - 10:26
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ